Körmendi arcképcsarnok

<a href="/arckep/nemeth-maria">Németh Mária</a> <a href="/arckep/faludi-ferenc">Faludi Ferenc</a> <a href="/arckep/remetei-filep-ferenc">Remetei Filep Ferenc</a> <a href="/arckep/batthyany-strattmann-laszlo">Batthyány-Strattmann László</a> <a href="/arckep/eiben-otto">Eiben Ottó</a> <a href="/arckep/bakocz-tamas">Bakócz Tamás</a> <a href="/arckep/kincs-elek">Kincs Elek</a> <a href="/arckep/molnar-lajos">Molnár Lajos</a> <a href="/arckep/ivanyi-bela">Iványi Béla</a> <a href="/arckep/baxai-t-gyorgy">Baxai T. György</a> <a href="/arckep/pavetits-mano">Pavetits Manó</a> <a href="/arckep/madachy-l-karoly">Madáchy L. Károly</a>

Eseménynaptár

h k s c p s v
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Honismereti Egyesület

Számláló

Mai látogatók száma: 431
Tegnapi látogatók száma: 468
Összes látogató száma: 860838

Új Széchenyi terv

Meghívó

meghivo

"Legyen élmény a tanulás - partnerségben gyermekeink nem formális és informális tanulásáért"

(TÁMOP-3.2.11/10-1-2010-0226)

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Pályázat

Pályázat

A Körmendi Kulturális Központ, Múzeum és Könyvtár pályázatot nyújtott be a „Társadalmi Megújulás Operatív Programja keretében kiírásra került TÁMOP-3.2.13-12/1 kódszámú, Kulturális intézmények részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában című pályázatra, melyet elnyert.

A pályázat címe: „Így is lehet tanulni - együttműködés gyermekeink kulturális tudásának erősítéséért. 

Pályázati azonosító: TÁMOP-3.2.13-12/1-2012-0208.

Elnyert támogatás összege: 24.247.911.-Ft

A projekt időtartama: 2012. szeptember 1 – 2013. szeptember 30.

Fenntartási időszak: 2013. október 1 - 2018. szeptember 30. 

Pályázati cél:

Partneri együttműködés gyermekeink kulturális tudásának erősítéséért. A tanulási folyamat során a gyermekek személyisége fejlődjön, segítse képességeik kibontakoztatását, élményt nyújtson. A tanulási alkalmak együttesen szolgálják azon készségek és képességek elsajátítását, hogy önállóan is képesek legyenek az információszerzésre és versenyképes tudásra tegyenek szert.

A kulturális intézményi közeg inspirálólag hat és olyan tudástartalmakat nyújt, melyek összefüggésben láttatják az ismereteket és emellett igényt is alakít ki arra, hogy a szervezettségen túl saját maguk önállóan is igénybe vegyék a könyvtár nyújtotta szolgáltatásokat.

 

Együttműködő partnerek:

  • Dr. Batthyányné Coreth Mária Óvoda és Pedagógiai Szakszolgálat Körmend
  • Dr. Batthyányné Coreth Mária Óvoda és Pedagógiai Szakszolgálat Tagóvodája Dienes Lajos Óvoda Körmend
  • Csaba József Általános Iskola Csákánydoroszló
  • Kölcsey Ferenc Gimnázium Körmend
  • Kölcsey Utcai Általános és Alapfokú Művészeti Iskola Körmend
  • Mátyás Király Utcai Óvoda Körmend
  • Olcsai-Kiss Zoltán Általános Iskola Körmend
  • Olcsai-Kiss Zoltán Általános Iskola Hunyadi Utcai Tagozata Körmend
  • Pankasz, Kisrákos, Viszák Általános Iskolája Pankasz
  • Rázsó Imre Szakközépiskola és Szakiskola Körmend
  • Somogyi Béla Általános Iskola Körmend

Az együttműködési megállapodások és az abban vállalt foglalkozási formák szolgálják az adott intézmények pedagógiai programjainak megvalósítását és a könyvtárnak, mint pályázatot lebonyolító intézménynek a lehetőségeivel is összhangban vannak.

Foglalkoztatási formák:

  1. Havi egyszeri szakkör: 22 szakkör, mindegyik 2 féléves működéssel, más-más tematikával.
  2. Heti szakkör: 4 szakkör, mindegyik 2 féléves működéssel.
  3. Tehetséggondozás, fejlesztés 8 különböző területen. mindegyik 2 féléves működéssel.
  4. Versenyek, vetélkedők, bajnokságok. Összesen: 21 alkalom.
  5. Témanap, témahét. Összesen: 59 alkalom.

 A témanap és a témahét szervezése jobb lehetőséget teremt, hogy egy-egy területtel mélyebb és több szempontú lehetőség legyen foglalkozni.

Összesen 556 különböző foglalkozás valósul meg, összesen 13 667 résztvevővel.

Várható eredmények:

A programok hatnak a gyermekek személyiségfejlődésére, művészeti és kreatív képességeikre egyaránt, vagyis összességében segítik az egyéni képességek kibontakozását, így az esélyegyenlőséget is.

Az olvasáskultúra fejlesztése, a könyvtári szolgáltatások népszerűsítése a gyermek- és ifjúsági korosztály körében.

Komplex tanulási formák kialakítása, az óvodai nevelésen és tanórákon kívül a tehetségfejlesztést is szolgálja.

Hosszú távú együttműködés az oktatási intézményekkel.

Nő a könyvtári foglalkozások és a könyvtárhasználók száma.

Összességében a pályázat nagymértékben hozzájárul a könyvtár céljainak megvalósulásához és szakmai kihívást, ugyanakkor olyan szolgáltatási potenciált jelent, amivel nő a minőségi szolgáltatásainak köre. Új rétegek kerülnek bevonásra a felhasználók körébe, ezáltal nő és szélesedik a felhasználói bázis és nő a könyvtár elismertsége. 

Keresés

SZIKLA login


Közösség